sobota, 26 października 2013

Gazeta ,,Nowości''

,,Lekarze wrócili do Torunia''

Pierwsze zdjęcia tej serii powstały 1 października w Warszawie. Teraz ekipa przeniosła się do Torunia. Będzie tu pracować do 8 listopada. Potem ma powrócić do Torunia jeszcze zimą 2014 roku. A powstające obecnie 13 odcinków zobaczymy na ekranach wiosną 2014 roku. Reżyserem pierwszych ośmiu odcinków nowej serii będzie Marcin Wrona. Nagrania w Toruniu rozpoczną się na torze obok Motoareny. Potem ekipa przeniesie się m. in. do Sądu Rejonowego, Urzędu Miasta i Centrum Sztuki Współczesnej  ,,Znaki Czasu''. Oczywiście nadal w serialu ,,grać'' będzie Centrum Targowe Park, czyli szpital ,,Copernicus''. 
- Kolejna seria to dowód niesłabnącej popularności naszego medycznego serialu i wiary w lekarski sukces - mówi Dorota Chamczyk, producentka ,,Lekarzy''.
- Ta seria będzie przełomowa dla lekarzy z toruńskiej placówki, przyjdzie im zmierzyć się z wydarzeniami, których nigdy ani nie planowali, ani nie przywidywali. Tragedia dotknie wszystkich, od tej pory nic już nie będzie takie samo w ,,Copernicusie''.
W odcinkach czwartej serii zobaczymy ciąg dalszy perypetii Alicji (Magdalena Różczka) i Maksa (Paweł Małaszyński). Przeszkód w ich wspólnym życiu nie brakuje także po ślubie. W poważnych tarapatach z prawem znajdzie się Piotr Wanat (Szymon Bobrowski), a Daniel Orda (Wojciech Zieliński) wciąż będzie walczył o odzyskanie swojej zawodowej pozycji oraz o pokonanie swoich słabości. Beata (Agnieszka Więdłocha) będzie próbowała stworzyć szczęśliwy związek ze swoim byłym pacjentem. 

Postanowiłam tu wstawić ten artykuł, ponieważ jest w nim napisane, że w IV serii zobaczymy ciąg dalszy perypetii Alicji i Maksa.

3 komentarze:

  1. Ale mi się humor poprawił Maks w 4 serii a już zaczynałam w to wątpić :-) I fajnie że zimą jeszcze raz będą zdjęcia w Toruniu bo teraz mi się tak złożyło że nie mogłam tam zawitać może zimą się uda

    OdpowiedzUsuń
  2. Też se tak z ulgą odetchnęłam, ale potem pomyślałam, że było już coś że Maks zginie w IV serii. Więc te perypetie Ali i Maksa to może być tylko kilka pierwszych. odcinków , ale wole sie trzymać optymistycznej wersji. :) A co do planu mam nadzieje, że ci się uda ja to sie modle żeby to ferie były wtedy najwięcej czasu na to jest a tak jak teraz to ja moge tylko w weekendy niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem dobrej myśli :-) co do zdjęć w Toruniu ta ja też bym chciała żeby to było w ferie ale w moim województwie jest w tym roku bez sensu bo ferie mamy dopiero pod koniec lutego

      Usuń