wtorek, 22 kwietnia 2014

Sprostowanie/wyjaśnienia po raz kolejny...

Zbliżamy się już ku końcowi kwietnia, a mój ostatni post był w grudniu. No cóż mogę powiedzieć... brak czasu? brak weny? Wszystko to już było, ale właśnie tak jest. Czas może i miałam, ale z weną dużo gorzej. Nie dość, ze nie dodawałam kolejnych części opowiadania, to jeszcze nie wstawiłam żadnego wyjaśnienia przez dobre kilka miesięcy. Z tego co widzę, nie tylko mój blog coraz gorzej funkcjonuje i się temu nie dziwię, bo w końcu większość blogów jest o Alicji i Maksie, a jak wszyscy dobrze wiemy, tego wątku w serialu już nie ma i nie będzie, jednak jakieś sprostowanie się Wam należy. Nie kończę jeszcze z blogiem, ale nie mogę Wam obiecać, że posty będą się pojawiały regularnie, nie mogę też Was zapewnić, że opowiadania przeze mnie umieszczane będą z 'wyższej półki '. Kiedy następna część opowiadania? Nie mam pojęcia, póki co mam wolne, więc może uda mi się coś napisać w tym tygodniu. Także bardzo Was przepraszam za tą dłuuugą przerwę, jaki i za brak wytłumaczenia.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy20:39

    Spoko ;) Ważne, że wytłumaczyłaś o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:41

    Przerwa rzeczywiście długa, ale ja i tak zaglądam na Twojego bloga i czekam za notką :) Z nadzieją, że się w końcu doczekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo mi miło w takim razie, mam nadzieję, że nie będę kazała ci już dłużej czekać ;)

      Usuń
  3. Fajnie że znowu piszesz :* ;) Będę zaglądać ;))

    》alicja-i-max.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu... Myślałam że już odpuściłaś a co do opowiadania to jest świetne i mam nadzieje że będziesz je kontynuować . Zapraszam również na mojego bloga: http://alicja-i-maks-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że ktoś czeka na kolejne części mojego opowiadania i jest mi naprawdę baardzo miło. ;)) Na bloga wpadnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:51

    Ja wchodzę codziennie i cały czas mam nadzieję na kolejne części:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny... bardzo mi miło. ;D Postaram się jak najszybciej dodać kolejną część. ;)

      Usuń
  7. No nie ma się czym martwić. Zaległości można odrobić migusiem, a my czekamy!

    OdpowiedzUsuń