piątek, 11 października 2013

Przeprosiny.

Hej !

Moje usprawiedliwienie na moją nieobecność jest być może banalne, ale prawdziwe - szkoła.
Jest na prawdę ciężko kartkówka goni kartkówkę, sprawdzian goni sprawdzian tak na prawdę nie ma dnia żebym mogła po prostu zrobić lekcje i mieć spokój. Codziennie muszę się uczyć jak nie na kartkówkę to na sprawdzian jak nie na sprawdzian to na odpytywanie. Natomiast jeśli wyrobię się przed późniejszymi godzinami to mi się po prostu nie chce. Jest długi weekend więc myślę, że powinna się pojawić przynajmniej jedna część z tym, że nie na pewno. A tak to może jakieś informacje uda mi się wstawić i może jeszcze coś ode mnie co do nadchodzącego odcinka po jego emisji. Muszę przyznać, że czekałam z niecierpliwością na ten 8 odcinek zwłaszcza po 7 odcinku. Chyba jedyne co mnie w tym odcinku jakoś nie dobiło całkowicie to to, że Maks jednak też trochę cierpi łzy w oczach miał, kiedy Ala mu powiedziała o rozwodzie, ale i tak strasznie mnie denerwuje, że nie walczy. Boję się końca tego sezonu. No i była nadzieja odcinek 8. I znowu nadeszły obawy patrząc na pojawiające się artykuły brak Alicji w szpitalu Copernicus i te sprawy może ten mąż Olgi coś zmieni ... I tak se ostatnio zauważyłam, że to przecież już 8 odcinek się zbliża do 10 szybko poleci a od 10 to już tylko 3 odcinki i znowu przerwa, ale nie tak długa. ;) No i dalej są te obawy o brak Maksa w tym IV sezonie niby pojawiła się informacja, ze w IV serii zobaczymy nową postać, w którą wcieli się p. Wojciech Mecwaldowski i że nie zabraknie stałej ekipy w tym p. Pawła Małaszyńskiego, ale to nic nie wiadomo na 100 %. Póki co cieszę się na nadchodzący termin przyjazdu do Torunia ekipy czyli kolejna wizyta na planie ^^. No troszkę się rozpisałam... miałam tylko napisać czemu tu się nic nie pojawia no cóż.

Przypominam, że gdyby ktoś miał jakieś opowiadanko choćby jednorazowe mój mail: inaa.1221@gmail.com ( Można się też skontaktować gdyby ktoś chciał odwiedzić plan Lekarzy w Toruniu. W razie co służę pomocą ;> )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz